Başlangıç > Uncategorized > İstanbulda ciddi ve ask dolu bir ilişki arıyorum

İstanbulda ciddi ve ask dolu bir ilişki arıyorum

İstanbulda ciddi ve sevgi dolu bi ilişki arıyorum merhaba ben funda.24 yaşında işletme mezunu genç kibaz güzel bi bayanım.Evlenmek üzere sevebileceğim birini arıyorum.Bu devirde evet çok zor düzgün birini bulmak ama bi şansımı deniyim dedim :)Özellikle subay eşi olmak çok isterim çünkü guru verici bi duygu ve bende bunu yaşamak isterim..Görüşmek üzere

  1. ENGİN ATEŞ
    Ocak 30, 2012, 2:58 pm

    Adım Engin. Bakırköy tarafında ikamet ediyorum, olgun ve romantik bir
    beyim… Çoktan beri yalnızım.Kor ateşi olan yalnızlığımda şu güzel
    istanbulda benimle yemeye, içmeye, gezmeye, dolaşmaya, samimi bir ortam
    içinde hayatın tüm güzelliklerini yaşamaya var mısın? Eğer samimiyetime
    inanırsan tereddütsüz gel, bekliyorum..
    engin-atesoglu@hot.

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın